Home

1kommentarer

kom precis hem från min kära far,vi satt ute på deras gård och snackade skit och hade det rätt så trevligt.Shit vad timmarna gick utan att tänka på det var klockan rätt mycke.Jag passade på att väga mig där hemma,lovar att jag fick en chock när jag fick se hur mycke jag väger.Jag har gått ner mer än 9kg det är verkligen inte bra alls,måste ni försöka att gå upp igen.Jag skäms att säga det men nu väger jag bara 47kg och det är allvarligt.Måste verkligen ta tag i min vikt innan det är för sent.Det är inget jag har viljat att gå ner utan  tvärtom,måste börja med en ny metod när det gäller hur mycke och hur ofta jag käkar.Att försöka gå upp i vikt kan vara lika svårt som att gå ner i vikt.Det kan låta som en dröm för många att gå ner i vikt men för mig en ren mardröm.Visst jag har alltid vart small men detta tar priset¨.Nej nu ska jag förska sova innan jag måste upp för att ha tvättstugan.En ny dag med nya möjligheterser jag framför mig när jag har sovit ett tag.Nu jävlar måste jag verkligen tänka på vad jag äter och inte äter.

1 kommentarer

emily

07 Aug 2010 10:51

hur har du kunnat göra så det står sådär "Lovelyrose"

Kommentera

Publiceras ej