Haft syrran på besök

0kommentarer

Lillasyrran Emily ringde och undrade om jag var hemma istan vilket jag är,så hon kom förbi tillsammans med hennes son Joel ett tag.Joel var lika glad och mysig som vanligt,han har börjat prata mer än vad han gjorde sist.Han hade fått 4st tänder och det var extra roligt att bittai mosters tumme,det gjorde jävligt ont medans jag sa ajajajaj så skrattade han åt mig.Jag och syrran spelade lite super Mario men syrran tröttnade för det gick inte så bra för henne denna gången,inte för mig heller.Så vi spelade Bowling i stället där gick det bättre för mig och henne sen så spelade vi boxning där går det alltid lika bra för mig,syrran lyckades få ner 17st säckar sitt fick hon bara ner 4st så det var en stor skillnad för henne.Joel låg på golvet och pratade med Stina(min hund)Jimmie ville också så klart mysa lite med Joel.

vi leker titt ut leken.

Joel gömmer sig och säger titt ut

Joel försöker krypa till hunden som ligger på mattan.

Jimmie och Joel leker lite

Kommentera

Publiceras ej