Haft en riktig myskväll

2kommentarer

Jag och älsklingen tittade på lite film, myste och åt pizza på kvällen,inte vilken pizza som helst utan hemma gjord pizza som Jimmie fixade till oss.Han har verkligen ställt upp med att ta hand om mig och maten dessa dagar som jag har haft ont efter olyckan.Vi såg 2 stycken filmer i rad ena filmen hade vi redan sätt men Jimmie kommer inte i håg att han hade sätt den så vi såg klart på den.Film 2 satte vi i gång dirket efter första filmen den var svin bra men vet tyvärr inte vad den hette då J fixade filmerna.Hunden låg mellan bena på mig och sov under hela filmkvällen.Bilen är tagen för 3år sen när vi var i torrevija och vi är fortfarande lika kära.


Har världens bästa pojkvän och måste lillägga att vi är så lyckliga med varandra 6 år har gått och 7 månder sen vi vart tillsammans gud vad tiden går fort när man har roligt.Vi har både haft lyckliga studen och olyckliga stunder tillsammans.Vi har haft oturen med oss och förlorat 2 st hundar på 1 år men tillsammans är vi starka och så får man tänka på vi har ju Stina kvar tack och Lov.Nej nu blir det att lägga sig i sängen och mysa med mina älsklingar.

2 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

02 Aug 2010 05:03

Roligt och se att ni fortfarande är lika kära nu som då! :)



Sv: Skönt att ryggen verkar må bättre!



Ha en fin dag!

toooää !

02 Aug 2010 20:43

ni är så otroligt fina tillsammans ! och ja Jimmie är världens bästa pojkvän för dig ! det är liksom ni två och det vet jag att det kommer det alltid att göra. jag älskar er ! har nog aldrig kommit sås bra övernes med en kompis pojkvän tidgare ! ta vara på det ni har <3

Kommentera

Publiceras ej