God morgon träningsvärk

1kommentarer

vakande rätt så tidigt och gick morgon rundan med hunden,efter rudan gick vi och la oss igen.Vaknade av att Jag har träningsvärk i benen och rumpan efter ridningen i går kväll.Ridningen sattes i gång i går igen efter sommar uppehållet,det var hoppning och jag som älskar att hoppa i vanliga fall vart stel och lite rädd och spännde mig.Vet inte hur det kommer sig så första gången mot hindret så vägrade Zäta att hoppa hindret,dom andra gångerna vart jag mig själv igen och då gick det super bra.Shit jag minns inte när man hade träningsvärk sist men en sak är säker det är att jag knappas kan sitta ner på rumpan av träningsvärken.Nej nu får det bli kaffe sen duscha av mig och smöra in med med salva så jag inte känner av värken som jag har.

1 kommentarer

Lova

20 Aug 2010 15:14

sv: så kul med marknad! (:

Kommentera

Publiceras ej