Full ös i lägenheten med 4st hundar

2kommentarer

Är hundvakt till svärmors 3 st hundar fram tills i morgon kväll.Svärmor är i väg på kryssning med jobbet så vi fick ta hennes hundar.Jimmie skulle i gentligen vara ute på landet med dom och jag hemma i lägenheten med våran,men jimmie vara bara där ute några timmar sen så tyckte han att det var tråkigt att vara där ute ensam så han åkte in till stan igen.Peppar peppar ta i träd än så länge har hundarna hålligt sams,min hund Stina och svärmors hund Tezzy brukar inte kuna hålla sams.Tezzy är en envis liten tax som är 5år gammal och min tik är 7 år gammal och igentligen är det Stina som ska bestäma men när dom väl kommer i bråk så ger sig ingen av dom,utan man får sära på dom helt och hålllet.Men nu är jag bara glad över att det har gått så bra och hoppas att det kommer att gå lika bra i natt.Hundarna har fått sin sista maten för idag så nu ligger alla hundar och sover för fullt.Blir att se klart på programet som går på 3:an sen blir det att gå sista promenaden med hundarna.

2 kommentarer

Toooää

11 Aug 2010 23:54

hihi full rull e:) du har inte lust att dra på stan / eller maxi imorgon lite senare ? :) puss

|| mannen som kan prata om hundar ||

12 Aug 2010 04:47

Jösses, 4 hundar i en lägenhet! Vi passade mina svärföräldrars 2 hundar i en vecka, så vi hade 9 hundar i huset. Det var en av de längre veckorna i mitt liv :P



Sv: Ja, det är skönt och se att hon trivs :)

Kommentera

Publiceras ej