förlora med ett poäng suger

4kommentarer

Jag är ingen dålig förlorare,gillar bara inte när andra vinner över mig med ett poäng det gör mig verkligen irritarad.Jag blir inte förbannad så jag slänger saker runt och kring utan bara känner blä ett poäng vann han med:( Jag satt och spelade wii med Simon som besökte mig och jag sög verkligen idag på att spela bowlingen.Simon fick köra med Jimmies gubbe och jag med min egna.


Så här glad vart han när han fick se att han vann över mig med ett poäng.Låter honom vara glad ett tag till för nästa gång kommer jag att vinna över honom.

4 kommentarer

Simon the winner

20 Aug 2010 16:02

Vann inte bara en gång!!

MOOOLLYS - egoblogg från Uppsala

20 Aug 2010 16:27

Vad gör du? :D

Kajsa Bjäräng [FOTOBLOGG]

20 Aug 2010 18:26

hejsan!

jag är en av finalisterna i en tävling!

om du röstar på mig och sedan kommenterar i mitt senaste inlägg så länkar jag dig sen lite senare!



jag är nr.7!

du röstar i detta inlägget:

http://lucesolare.blogg.se/2010/august/utkast-aug-19-2010.html#comment

skulle vara supersnällt! :)

Emily

20 Aug 2010 22:47

Tack för matlistan :D Hur mycke har du fått in i pengar genom att använda videofy.me?

Kommentera

Publiceras ej