Felanmälan

0kommentarer

Jaha då har man suttit vid telefonen hela morgonen och försökt att ringa felanmälan,där det har vart upptaget hela morgonen.Nu fick jag äntligen tag i någon på hsb så jag kunde göra min anmälan.Min lampa till ugnen har gott sönder men har ju inte ringt för jag tror att jag måste själv byta den lampan,men i går kväll när vi laga mat så small det till och glas i hela ugnen.Liten bit av lampan sitt kvar och jag vågar inte ta på den i fall det skulle vara farligt.Sen så passade jag också på att anmäla att min barnsäkerhet till ugnen är trasig(har vart det ett tag har inte orkat bry mig)Så jag passade på att göra det nu när dom ändå ska komma hitt och kolla min ugnen.Jag hoppas att det är den trevliga killen som kommer och kollar som vissar respekt och tar av sig skorna.Dom andra vissar ingen respekt i huvudtaget utan går inte med skitiga skor.Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan det kallnar...

Kommentera

Publiceras ej