En video från träningen med hunden

3kommentarer

Jag provade på att spela in en liten video i går kväll när jag och hunden tränade lydnad här hemma på skoj,dock inte så jätte seriös träning.I vanliga fall när vi tränar lydnad så är jag mer seriös av mig och bara använder mig av händerna utan röst men nu ville jag bara leka lite med henne för att få henne trött tills fyverkeriena skulle börjar eftersom att hon är så rädd av dom.Detta är min första video så den kanske inte är den bästa men  det går nog bätre nästa gång. Ni kommer att se att hon var  sugen på godis det händer inte så ofta att hon är sugen på godis.


3 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

20 Aug 2010 04:54

Bra jobbat! En annan har inte kommit igång med några videoinlägg :P



Sv: Nä, de flesta tänker nog så :P

evo

20 Aug 2010 12:16

vilken härlig bred Norrköpings dialekt du har

klara

20 Aug 2010 15:10

Å vad söt hund:)

Kommentera

Publiceras ej