Allt har gått bra med hundarna

1kommentarer

Hundarna vart rätt så duktiga inga bråk eller något sånt i huvudtaget.I natt så Började Tarzan att morra när han hörde tidningsbudet eftersom tidningsbudet slänger ner tidningen skit hårt i brevlådan vilket inte Tarzan är van vid annars har natten vart lungn.Min hund låg inne i sitt rum som hon alltid gör medans Tarzan låg och sov i hallen och Oskar låg brevid oss i sängen och Lilla Tezzy låg på Stinas kudde under sängen.Förstår inte att Oskar som är en tax tar upp så mycke plats i sängen som han gör.


Morgonpromenaden trodde jag att jag skulle få gå själv med alla 4 hundar men så fel man kan ha,Jimmie hjälpte till och följde med mig ut med hundarna.Efter första promenaden var det dags att ge hundarna frukost.Efter som hade käkat upp så somnade dom igen medans vi gjorde iordning oss för att åka ut till landet.När vi hade packat in alla hundar i bilen var det bara att åka raka spåret ut till landet.Tezzy skällde och gnällde under hela vägen ut till landet,hon gör det för att hon vet vart vi är på väg.När vi kom fram så släppte vi ut alla hundarna från bilen och så glada dom vart att få springa lösa.Oskar är rolig det första han gör när man kommer ut är att sätta sig vid hundrasgården och vill gå in ditt.


Var bara att hämta nyckeln till hundrasgården och öppna dörren.Medans Oskar var där inne och grävde så lekete vi med dom andra hundarna.Tarzan började leka med en boll,Jimmie står och glor på honom samtidigt som han är chockad.Tarzan är 9år gammal och Jimmies pappa tog över honom när han var 9 månader gammal och aldrig sätt honom med en boll i mun förrens idag.Vi gick en lång promenad med alla hundarna i skogen vilket dom älskade.En timme innan vi skulle hem kom kompisen ut med sin hund så hundarna fick leka lite innan det var dags att lämna dom.Nu är jag trött som bara den och det är jag nog inte ensam om.


Jimmie försöker ha koll på alla hundarna medans jag skulle försöka ta kort på dom.Men som vanligt är det helt omöjligt att få med alla på kort så bra som möjligt.Men huvudsaken är att alla kom med på kort sen om det vart bra eller inte är en annan sak.


Stina och Tarzan

Oskar när han gräver.Filma honom också när han hållde på att gräva får se om jag lyckas lägga in en filmklipp på honom i morgon.

1 kommentarer

emily

12 Aug 2010 23:16

Är den där taxen bettys barn?

Kommentera

Publiceras ej