Vart ingen Cykelpremiär

1kommentarer



i går åkte vi till Biltema och köpte min efter länktade Cykel,har inte haft en  på över 6 år.Jag hade tänkt att cykla idag,däremot så blev  det inte som jag hade tänkt för det regnade för mycke.Så det får bli Cykelpremiär i morgon i stället.Vart ingen ridning heller för min del eftersom att spårvagnarna stog stila i flera timmar.J var i väg och kollade på en husvagn dirket efter jobbet så han kunde inte skjusa mig till stallet men får rida på lördag i stället.Hunden har suttit vid cykel hela dagen när vi har vart inne.Hon älskar att springa brevid när man är ute och cyklar så i morgon ska hon få följa med ut på en tur.Dock hatar hon att sitta i cykelkorgen  men det gör inget hon får så gärna springa bredvid mig.Själv klart kommer vi inte att cykla så långt i början utan vi tar korta rundor och ökar dom med tiden.Vi köpte Cykel omonterad och fick sätta i hop den själv men det var inte så svårt att sätta i hop den.I morgon ska vi hem till min syster och hjälpa henne att sätta i hop  hennes cykel.

1 kommentarer

liindblaads

22 Apr 2010 23:26

sv det e inte jag som ska rida, det e oliver :)

Kommentera

Publiceras ej