vardagsklädd mm

4kommentarer



Jag har inte tittat mycket på vilka kläder jag har på mig idag,
Som ni kanske ser,men varför ska man klä sig snyggt när man bara
ska ut med hunden sen senare byta kläder till stallkläder.Jag bry mig
inte vad jag har på mig bara jag har kläder på mig så är jag nöjd.


Jag måste alltid ta med mig min ipod så jag kan lyssna på musik när
jag går en promenad med hunden,Utan musik vet jag inte om jag skulle
klara mig.


Frågan är om min hund vet att hon är en hund,hon verkar tro att hon är
en katt.Hon sitter gärna på fönsterbrädan och tittar ut.Hon hoppar själv upp
på fönsterbrädan.Hon sitter bara  inne i sitt egna rum inte vid något annat
fönster.

4 kommentarer

D A N I E L A ♥

08 Apr 2010 19:17

- låter härligt:)



ja man brukar säga så, jag skrev i inlägget att jag skulle sova när jag kom hem, men ha så fel jag hade :D

tjohej vad det går mellan pattar & lår.

08 Apr 2010 19:26

oh vilken tjusig voffe :D

emily

08 Apr 2010 20:25

ja ska nog dricka mer än en bärs ;)

Malin

08 Apr 2010 22:32

roligt att du har bötjat blogga :)

Kommentera

Publiceras ej