Tips till trädgården önskas.

0kommentarer

Nu har våren kommit och det är äntligen dags att plantera lite blommor i trädgården.Jag älskar att hålla på att inreda hem och trädgården.Men förra ägaren till huset har inte lyft ett handtag när det gäller trädgården.Jag har själv rensat bort ogräset,grävt så man kan börja planera lite men jag är dålig på att veta vilka blommor man ska sätta och vilka blommor som passar i hop i trädgården.Som sagt detta området är jag nybörjare på och tar jätte gärna emot tips på hur jag ska gå till vägar så det blir så bra och fint som möjligt.Jag har googlat runt lite men hittar ingen bra sida riktigt.Jag vill så klart inreda trädgården med blommor eftersom det blir mer som ett hem man känner sig mer välkommen plus att det blir så mysigt.Varför har man annars en stor trädgård till?Tänk att sitta ute när solen är framme och se hur fint det är med alla blommor som växer så fint och sätter sig ute och tar en drink.

Kommentera

Publiceras ej