söndagen 25 April

0kommentarer




Åkte ut till landet rätt så tidigt och fortsatte med rivningen.Rev ena delen av altan och räcket och lite på övervåningen men jag kunde inte andas när jag var där uppe,kände att jag skulle få astmaanfall om jag var kvar där uppe så jag fick gå ut i stället.J kunde inte riva det sista själv så han fick också sluta och vänta tills nästa helg då han får hjälp av sin kusin.Det har verkligen vart sommarväder ute idag.Hunden passade på  att ligga på gräset och sola lite medans vi jobbade ute.Rätt som det var så var hunden borta,jag hade vänt mig om i några sekunder och när jag tittar tillbaka ser jag 2st rådjur springades och ser inte hunden.Efter ett tag hör jag henne skälla inne i skogen och jag skriker efter henne och hör henne ännu mer.Jag började gå in i skogen sakta men säkert och kollade efter henne,där satt hon och kollade på mig.Jag vände tillbaka hem till gården och hon efter.Hon har inte strukit i från oss innan men det var väl för hon fick syn på rådjuren.

Kommentera

Publiceras ej