Hundtricket

0kommentarer


undrar om folk har sätt hunddricket för mycke i sina dagar? Var ute i eftermiddas med Stina och gick en promenad då en byggnasställnings kille ruppar på mig och frågar om jag gick där i morse också,Jag svarade så klart att jag hade gått förbi det huset han och hans arbetskompisar hållde på att sätta upp byggställningar.Då säger han du är mycke snyggare nu när du har bytkläder,Jaha tack tänkte jag och tackade,Började gå där i från då han springer  i fat oss och frågar vad hunden är för ras och hur gammal hunden är.Han börjar bli extrem jobbig och ställer massa med frågor om allt möjligt,han påstod att han hade 4 valpar och undrade hur han skulle gå till vägar med att sälja dom.Blocket svarade jag men nu måste jag verkligen gå sa jag.Men han springer mot oss igen kan inte du hjälpa mig att sälja dom?Jag började känna att han irriterad mig hela tiden och svarade själv dom själv jag kan inte hjälpa dig och lämna mig i fred nu är du snäll.Hans arbetskamrater  bara kollade på honom och undrade vad han hållde på med.Tror han verkligen att jag blir intresserad av honom för han kommer fram och är så jobbig,att han har valpar han vill sälja av med?Nej jag tror inte att han har valpar utan var bara tvungen att hitta på något för att kuna prata med mig.Nej hundtricket funkar inte på mig,Har pojkvän och även om jag inte skulle ha det så skulle inte hundtricket funka för mig utan man får jobba lite mer på att lyckas få mig.Nu ska jag mysa lite med hunden.Någon mer som har vart utsatt för samma sak?

Kommentera

Publiceras ej