Du gör allt med dina händer

0kommentarer

 Vad gör du för dina händer ? Jag smörer in mina händer 2 gånger om dagen för att dom inte ska bli uttorkade.Men vad gör jag för mina naglar? Målar och rengör naglarna 3-4 gånger i veckan.Jag skulle behöva gå till en manikyr där dom är professionell på just naglarna och fixa till dom.Jag inte professionell när det gäller den biten.Har ni något bra ställe att tipsa om här i Norrköping? jag har slutat att bita på mina naglar,har inte gjort det på ca ett halv år.Jag har bitit på naglarna konstant under hela mitt liv men sa  till mig själv nu  får det ta och vara bra.Det finns en hel rad goda anledningar att inte bita på naglarna.Tänk du har vart på toan och gjort ditt behov och tvättat händerna efteråt men det är inte riktigt säkert att allt skit gå bort för du tvättar händerna och sen stoppar dom i mun med massa bakterier från naglarna som leder i sin tur att du kan bli riktig dålig.

 

Jag förstår inte varför mina naglar på tummen inte växer ut någon gång.lillfingret har jag syt ditt eller inte jag utan läkaren och därför så växer inte nagen på lillfingret.Jag får höra varje dag utav någon att jag inte kan gå runt med såna långa naglar.Jag får ofta höra hur kan du rida med såna långa naglar?Hur kan du jobba med såna långa och listan är lång på frågorna.Jag brukar då vända på det hella och fråga hur kan du/ni jobba med så korta naglar då blir dom tysta ofta.Jag vet att Naglarna ser för jävliga ut det är ju därför jag vill ha tips på någon bra salong så jag kan fixa till dom.

Kommentera

Publiceras ej