Bilder från dagen ute på landet.

0kommentarer

Känner mig som en ny människa efter badet ,låg i ett varmt härligt bad över en timme.Kom hem från landet vid 19 tiden.Det  vart ändrade planer vi rev inte övervåningen utan vart att riva ner toaletten i stället.Vi tar övervåningen i morgon då Ante ska hänga med ut och hjälpa till med det tungt och påfrestande arbetet för min rygg. så slipper Jimmie jobba ensam.Har också jobbat ute i trädgården det vart vårklippningen av buskarna.Vi fick lite besök också.Först kom 2 polaren  till oss med sin hanhund som inte brydde sig om att stina löper utan han hade  bara bollen i huvudet.Dom stannade ett tag och grilla medans jag och j  käkade frallo.Efter ett tag kom A med sin lillebror och överraskade oss.


Efter 45 min kom Towe ut tillsammans med sin sambo och grillade lite korv.Towe ringe och fråga om dom fick komma ut och grilla.jag sa först i från men eftersom alla andra kom ut så ringde jag henne och sa att hon fick komma ut till oss.Hon vart som ett litet barn när hon fick grilla.Måste bara säga att jag är stolt över henne hon hittade ut helt själv denna gången utan min hjälp:)Jag vart chockad när hon kom ut från bilen,Va vem möte er på vägen?jag kom i håg vägen nu ut hitt.

Ja ni ser själva hur glad towe vart när hon fick grillakorv ute hos oss.

Stina vid vattnet,Jag längtar tills man kan ta sig dit för att sig ett dopp.

Vattnet

Min bästa vän Towe vid vattnet och är överlycklig.Här ska vi bada i
sommar och dricka alkohol carro säger hon.Plus vilka minnen man har
här i från började prata om alla minnen vi hade där ifrån.

Kommentera

Publiceras ej