Paradise hotel

1kommentarer

Jag har precis sätt klart ett avsnitt av Paradise hotel.Det kom in 2 st nya brudar i huset meningen var att en av dom skulle få stanna & den andra skulle få åka hem men det vart ändrat då Karoline valde att lämna huset och gav sin plats till den andra tjejen.Dom 2 nya brudarna e syskon.Nu börjar det bli rätt så spännade.Jag kom och tänkte på tänk om det var jag & syrran som hade sökt ditt och skulle spela mot varandra?Ärligt talat så tror jag inte att jag hade kommit med så långt i spelet tror mer på att lillasyrran Emily hade kommit längre i spelt än vad jag hade gjort.Nej jag har inga planer på att söka ditt nästa gång skulle aldrig falla mig in.





Skulle ni följa programmet i fall vi skulle vara med?
Lillasyrran Emily i blått och den andra är lilla jag.


1 kommentarer

Emily

24 Nov 2009 20:49

ja fattar itne ens va de går ut på? :P Aldrig sett ett enda avsnitt :P

Kommentera

Publiceras ej