Ullred blev en stor besvikelse

0kommentarer

I går så var jag på Ullared tillsammans med min pappasfru & storsyser och lillasyrran Maggie.Denna gången åkte vi buss ner ditt och bussen gick05.30 från gammla resecentrum snacka om att jag var hel död i kroppen.Försökte sova ett tag på bussen men det gick ju inte eftersom folk har jävligt svårt att hålla käften.Jag var ganska så besviken jag hade verkligen sätt i fram emot att åka ditt.Men det fanns nästan inga kläder som jag kunde ha.Det var bara storastorlekar som L &XL i dom snygga kläderna jag hitta.Så det var bara 3 st plag för min del till mig själv.Men till mina småsyskon & systerdöttrar så hittade jag massor med kläder till men köpte inte allt till dom måste ha råd att köpa till alla i familjen vi är ju rätt så stor i familjen.Jag hade också tänkt att köpa 2 till ramar som jag köpte där förra året men dom fanns inte kvar:( Så det fick bli 4 andra småramar i stället.Jag och storasyster tappa bort varandra i slutet och hon hade både min väska och min mobil med sig så jag kunde inte ringa henne.Jag började känna panik jag sparng runt där inne och letade som en galning och så klart gick jag vilse också

.Men sen när jag gick tillbaka till kassorna för att gå till kundsaken och be dom rupa upp henne så hitta jag henne:) Fick en utskälling så det heter duga av henne.Nu hade 10min på oss att gå till en kassa och ställa oss i en kö och betala för bussen skulle hem till nrkp.Det vart stressigt men vi hann vi kom 2 min försent.Som tur va så var vi inte dom ändra som var försenade utan det var 4 andra som kom 25 min försent dom fick en utskälling av Busschaufförenoch han sa 5-10 kan jag gå med på men 25 min kan jag inte gå med på.Men som tur va så kom vi i fatt tiden då det inte var så mycke trafik ute på vägarna hem.Nej hoppas att det e bättre  nästa år på ullared.Visst jaha dom var ju där och filma och interjuvade en som jobbade där när vi satt och käkade hoppas vi inte kom med på film.Där inne filmade dom också och jag sprang och gömde mig jag vill inte vara med på tv och se ut som hej komma hjälp.Det vart i allfall en svart soppsäck & en storullaredväska med grejerna jag hade köpt.Mycke julklappar och saker till hemmet men jag önskade att det fanns mer saker till mig själv som det alltid har gjort alla andra år.Som sagt  besviken på gårdagen.Storasyster fick skrattanfall på bussen och kunde inte låa bli att skratta åt en sak jag sa men vad håller jag för mig själv tror jag.Syrran tyckte att det var kul i allfall det jag sa.

Kommentera

Publiceras ej