Pizzerian

0kommentarer

Har inte orkat laga någon mat idag elr rättare sagt glömde ta ut  något från frysen i går kväll därför har jag inte ställt mig ute i köket och gjort mat till oss.Så jag skickade i väg ett mess till min sambo  som e på jobbet att jag har inte gjort någon mat idag ska vi käka något från pizzerian? Fick tillbaka:Du bjuder på mat eftersom du  inte har lagat något.Hahaha vad fan tror han att jag är miljonär elr? Jag fyller ju tårta i morgon och då ska jag ut på krogen borde fan med vara han som bjuder mig på mat idag.Han har ju jobb och jag har inget jobb elr jag har väl jobb men får inte jobba vilket menas med att jag e sjukskriven fram till November så han tjänar dubbelt så mer än mig.Nu ska jag sätta mig och tänka på vad jag vill beställa från pizzerian he så länge.

Kommentera

Publiceras ej