om i lördags

0kommentarer

i lördags fyllde jag år som ni vet och  vi firrade mig hemma hos min storasyster.Syrrans sambo fyller i dag så vi firrade tillsammans i lördags.Först så drog vi hem till min sambos kusin och drack lite sen vidare hem till syster.Min sambo vart rätt så packad rätt så tidigt eftersom att han inte hade ätit på hela dagen.Så han & hans kusin tog en taxi hem och jag stannade så klart.Vid 24 tiden så tog jag & lillbror  bussen ner mot stan medans dom andra väntade på en taxi.Det vart Cromwell för våran del.Inte min smak av musik direkt utan det var hiphopp men det vart inte stället som gjorde dagen speciell utan folket.Träffade på massa med människor som man umgick med förr vilket var rätt roligt.Vi satt & snackade om massa gammla minnen från förr.Och så dansade vi också.Dom kastade ut kepsar & cd-skivor syrrans sambo fick en keps.Jag gick hem vid 02.35 då ante kom och möte mig.Hahaha vi gick om varandra.Han bara så jävla fort trodde jag inte att du skulle gå men vi mötes på vägen i allafall sen.Kom hem och kollade på film sen så somnade jag rätt så skönt. 
 


Jag & Andreas min sambos kusin.



 

Kommentera

Publiceras ej