God morgon

0kommentarer

God morgon  folket. Här sitter jag med morgonrocken på mig och massa med tröjor.Brr vad kallt det e både inne och ute denna morgon.Dom stängde av värmen 07.30 & varmvattnet för oss eftersom varmvattensbredan var traskig så hållder dom på för fullt att byta ut den.Om en timme så kommer min mormor och hämtar upp oss då vi ska ut till landet.Min mormor bor nere i skåne och är nu här uppe i nrkp och hälsar på oss.Så idag ska hon se hur vi bor ute på landet plus att storasyster ska få följa med.Min mormor har vart där ute tidigare då min svärfar bode där ute och hyrde stället.Men nu har vi köpt stället efter att svärfar flyttade in till stan för 2 år sen.Men vi köpte huset nu i september i år.Vi ska firra Lilljul ute på landet idag då min kära mormor ska åka hem till skåne i morgon.Snön har vi också fått som kom i lördagskväll & det snöar för fullt ute och det ligger kvar på marken.Det enda positiva med snön är att det blir ljusare ute inget mer.Jag hållde på att slå i jäl mig nyss när jag var ute och rasta hunden.Det e jävligt halt ute så se upp.Nu ska jag käka lite frukost innan jag blir hämtad.

Kommentera

Publiceras ej