Firma festen i fredags

0kommentarer

I fredag  var vi i väg med Sambos jobb på Firma fest ute Arkösund på Arkösunds Stadshotell. Där bjöds det på julmat och dricka.Var rätt så lung firmafest detta året.Men trevligt var det i allfall.





Så här kläd var jag under fredagskvällen..



Efter firma festen drog vi till Munken men där var det inget att ha för mycke folk gick inte att röra sig där inne.Så vi bestämde oss för att gå vidare.Alla ville inte dra till samma ställe så det vart lite vardagligt tjafs.Men eftersom jag e som jag är och inte kan hålla min käft sängd  när jag tycker något  så måste jag öppna min käft och säga det jag tycker.Det sluta med att  vi drog åt ett varsitt håll.

Vi drog till Cromwellhuse eftersom klockan  var rätt mycke  så hade inte jag och dom andra som var med mig lust att betala så mycke i inträde.Vi tog en drick & satt och snackade lite skit som vi alltid gör när vi ses.Jag satt och myste lite med Jimmie när en jävla Vakt kommer fram till oss och säger till mig du har 2 val antigen så vaknar du till elr så går du här i från.Kompisarna fråga skämtar du elr vad fan hon e ju vaken.Vakten var så uppkäftig mot oss att vi valde att dra till Pizzerian och sen ta en taxi hem.Bara för att vakten var så fett och ful kan inte jag råför att jag e snyggare än honom och får kärlek.Tror att han vart lite avusjuk där när han såg att vi hade trevligt så han var tvungen att komma på något för att förstörra stämningen.

Kommentera

Publiceras ej