..

1kommentarer

Som sagt i morse så åkte vi ut till landet.Men tyvärr så kunde inte min storasyster hänga med ut eftersom att hennnes ena dotter hade åkt på feber.Men vi hade det så trevligt ändå jag &mormor.Shit vad det var snö på vägen ut till landet & halt.Vi fick lite sladd på bilen men det gick bra ändå.När vi kom ut var det så jävla kallt i huset så det var bara att sätta i gång och elda somfan  och sätte på elementen.Min hund fick dampanfall och sprang runt huset runt & runt tappade räknngen efter 6 gången.Vi åkte hem redan vid 14.30 tiden då det snöade för fullt och vi vågade inte chansa på att stanna kvar längre så vi inte skulle sitta fast där ute på landet.

Efter landet så skulle jag börja med maten men orkade verkligen inte så jag skött upp det till lite senare.Jag har suttit och spelat Super Mario på vårat wii fan vad roligt det är man blir barn på nytt.Men det går väl inte lika bra som det gjorde förr när man spelade märks att man börjar bli äldre.Och så satt jag där och skreck åt bossen när jag försökte döda honom det tog 6 gånger för mig att döda honom.Jag lyckades komma till banna fyra  till slut.Har precis vart ute med hunden sista promenaden.Det e farligt att gå ut när det e halt ute jag vet i fan hur många gånger jag hållde på att slå sönder mig.Hunden tycker att det e svin kul med snö och ska bara leka inte gå på toan.Nu ska jag gå och dejta min sköna varma säng och försöka sova vilket jag vet att jag inte kommer kunna  göra men  det kostar inget att försöka i allafall God Natt

1 kommentarer

Ka

16 Dec 2009 18:06

fin blogg :)

Kommentera

Publiceras ej